^>^ bacalah :}

by Dayang Hafiqah
HAPPY NEW YEAR ! :]

     hari ni 01012011 . wah ! tak sangkakan kita dah masuk tahun baru ^^ . excited gila aku ! :) tahun ni aku ada azam baru wok ! nak tahu ? tak perlu tahu sangat . biar aku je yang tahu . hehe . tak adelah lambat laun korang semua tahu la tu . saya ni open ckit . ckit jelah . tak perlu banyak -2 sangat . hehe .
     hari ni kerja saya penin memanjang . tak tahulah kenapa . hm . actually , saya tak mandi dari semalam tau . hm . badan rasa tak sihat sangat . malam ni baru saya mandi . manalah tahu kot-2 nanti badan saya ada ckit improvement kan ? who know right ? tambahan pula , saya gadoh-2 an BieBie tadik . huh ! tak ahulah kenapa saya asyik marah je kalo jumpa dia . hm . nak datang bulan kot ? hahaha . :P tadi saya tengok cite 2012 . huh ! tipulah cite tu ! kalo dah kiamat manalah ada orang hidup kan ? hm . macam-2 ! tapi cite tu best juga kalo korang nak tengok . kalo dah tengok tu diam je lah . hehe . :} saya baru tengok tadi . tu pun saya tengok dalam channel HBO . huhu .

hmm . okaylah . saya tak tahu dah mao cakap dan coret fasal apa . nanti saya update lagi oke ^^ tata !
Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*