today was a memory :)

by Dayang Hafiqah
yeah ! semalam best sesangat-2 ! hehe . tau kenapa ? semalamkan 11 ann aku . a'ah . aku memang nak update blog ni semalam tapi memandangkan aku stay dekat rumah ninek aku so , aku pun tak dapat nak update . macam mana nak update , line internet tak ada . kalo online guna handset boleh laa . haha . okay-2 ! skip about that . semalam aku sebenarnya memang tak ada plan langsung untuk ann . haha . memang tak ada langsung . haha ! waktu tu kredit handset pun dah kong . tamat tempoh . so , aku dan BieBie just contact guna Facebook dan Twitter jer . dari pagi sampai petang tu woo . aku sambil melancong ke bolg orang dan sambil berlari ke korido untuk jemor baju. sampai BieBie aku tercari-2 . aku rasa 13 entry dia aku tak balas masa tu . alaa ~ kasian nyer ! hehe . besh sesangat tengok entry manyak tuu . hehe . lepas tu-kan , aku online sambil swomming , alaa ~ part swomming ni aku tak suke ! tapi penting jugak . bajet masuk sebab swomming nii laa . kalo takk ... ishh ! susahh sangat akuu . hehe . okay-2 ! lepas tu aku dan BieBie merancang untuk hangout . alaa ~ having a date bak kate orang puteh . hehe . pastu aku pergi mandi dan aku pergi lunch ! lapa sangat time tuu woo ~ hehe . tapi aku tak makan bnyk . maklumlah kalo dah outing dengan BieBie ni aku yakin mesti ada pergi makan punyer . haha .
sesampainya ke town , seperti biasa kami akan berjumpa di tempat biasa kami . then , dia temankan aku pergi top-up . maklumlah . kredit aku dah tamat tempoh . kasian nyer ~ then , kami blur ! tah apa-2 tetiba kami berdua blur . part ni aku tak suke ! haha . mana tak nyer . sorg tanyer sorg nak pergi mana . ape ko rase   ? haha . tak ada rasa ape2 laa . then , aku pun bagitau kita pergi beli Kit Kat adik aku yang bongsu tuu .
sesudah kami beli datang balik blur tu . then dia ajak pergi makan . hah ! part ni lagi best ! hehe . kami tak tahu nak pergi kedai mana daa . haha . sebenarnya aku memang nak makan Mee Hong Kong ! serius ! aku nak sangat . tapi tak apelaa . len kali jee . hehe . so kami pergi makan kat Sugarbun . haha .suke ! suke ! suke ! Eiqah suka !pergi makan ! hehe ! BieBie yang sponser ! best tak ? hehe :)
okay-2 aku tak nak , nak cakap panjang nii . hee . korang tengok laa gambar kat bawah tuu . hehe .

ni la yang kami order . pack jimat :)


muke yang tak sabo nak makan . HAHA*


yummy ! hee ~


aku pun dah tak sabo nak makan nii ! yumm ~


muke-2 yang tak sabo ! haha

ha ~ nilah hasil nyer ! siap ada tande rege lagi tu . hehe


mula-2 cube nak minum sos . . . 


muke yang sudoh kenyang :]

lepas tu , promo sos Life . hehe :D

haa . dah tengok gambo-2tu . hehe . kami sebenarnya time ni tengah celebrated 11 bulan bersama ! sebab tu tengok muka kami bukan maen happy lagi time ambil gambo . btw , thanks for today sayang :) ILOVEYOU!

hmm . saya rasa takan ni jelah untuk hari ni . tangan aku pun dah penat dah . :) hehe . apa-2 pun hope anda semua enjoykan diri anda bila baca post ni . TATA ! :]

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*