my bestie ^^ ILY NOT :}

by eqahashim
salam semua adminku . ni ha , saya nak story sikit tentang bestie saya . dah tak ada idea dah sebenarnya . tapi tak apakan kalo saya story tentang dia . well , she's my bestie of course :] . hehe . okay-2 . name dia Amanina binti Ali Borhan . kami sama umur . happy sangat bila dengan dia . saya rasa bertuah sangat kerana dapat dia sebabgai teman sejati saya . :] nak tahu tak , kami dah bersahabat lebih kurang 7 tahun lebih tau . caye tak ? mesti percaya tau . saya tak sanggup nak kehilangan dia tau . jujo ni . :} . hm . biasalahkan dalam persahabatan mesti ada salah fahamkan ? macam tu juga kami . pernah sekali tu waktu kami dalam tingkatan 2 macam tu lah , kami tak bertegur antara satu sama len . he . tapi saya juga yang mengalah . saya tulis surat untukl dia then saya letakl dekat basikal dia . hehe . then kami berbaik semula . lucu tau masa tu . saya masih ingat dan tak akan lupa . hehe . saya sayang dia . hm . nak tahu kenapa ? sebab dia yang selalu sabar dengan karenah saya . ;] yup-2 . tak macam kawan-2 saya yang lain . tulah saya sayang sangat kat dia . hee . happy sebab ada dia . bersyukur sangat sebab Allah bagi dia sebagai kawan baik saya . hee . dia paham kalo saya marah tau . hee . hm . kadang-2 tu saya cemburu sangat kalo dia dengan kawan-2 dia yang lain tau ! hee . biasalah tu . hee . lumrah kehidupan . hehe .tapi saya tak kesah pun . hee . walauapapun , dia tetap kawan saya apa . kan sayang ? hee . hm . oke lah . me dah out of idea . ni sedikit gambar sayang saya ni . enjoy reading guys . TATA !





Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*