blog !

by eqahashim
salam semua ! fuh ! lama jugak aku tak update blog aku ni . hm . bukan nyer apa . kalo aku nak on blogger mesti buat hal . naik bengang aku dibuatnyer ! alahaii ~ haa . sebab tu aku malas sesangat nak on blogger aku ni . nak update ? fuh ! jaoh sekali sayang ku semua ! naik angin satu badan baru blooger ni okey sikit dengan aku . kalo tak . jangan haraplah ! so , kepada penggemar yang suke sangat-2 baca blog aku sorry ek ! bukan aku tak ada masa dan tak ada entry nak diposkan, cuma blogger ni yang buat hal dengan aku ! sakit betol hati aku . mana tak nyer, kalo aku nak update mulalah buat hal . ish ! kalo aku tak nak update time tulah dia okey ! ish ! bengang betul . hm . memang dasar memilihlah blog aku ni . hehe .

oh iye ! aku ada follower barulah admins . hehe . tambah 4 orang je . tapi aku bersyukurlah juga . janji ada juga org yang dh follow aku walaupun aku tak update blog aku ni . hehe . sorry lagi sekali iye ! aku memang macam ni . haha . sekarang aku dah jarang nak keluar rumah time ptg-2 . (buat masa nilah) aku tgu BieBie aku sihat kot baru aku keluar jejalan . hehe . BieBie aku sakit . so aku tak nak cakap panjanglah . aku hope dia cepat semboh je . korang pun doakan jugak ek ! Amin ! hehe . 

aku dah ada hobi baru tau ! haa ! nak tahu ? hobi aku sekarang ialah memasak . hehe . best tau ! time mamy aku demam ni memang dah jd tugas akulah . hehe . memasak untuk member-2 rumah aku yang lain. kang nanti kebulor mereka tu . siapa yang nak dipersalahkan ? hehe . memang kasihanlah kalo lihat diaorng macam tu . hehe . okey-2 , sebenarnya aku baru mula jugak masak ni . haha . almaklumlah , cuti SPM jadi tolong-2lah mamy kat dapo . hehe . memang dah jadi tugasan dah pun . hehe.

hm . aku dah cite pasal apa lagi ek ? tetibe aku jadi blur ni . ish-2 ! pagi-2 buta macam ni memanglah . jam dh menunjukkan pukol 12.30 am . jadi otak pun dh nak rehatkan ? alaa . rehat untuk tidak memikirkan perkara-2 yang membebankan . betol tak ? haha . apa yang aku merepek ni . hm . okeylah ! aku rasa cukuplah untuk pagi ni . kalo aku rajin dan ada entry aku update lagi oke . TATA :)

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*