biarlah begini

by Dayang Hafiqah

assalamualaikum wbt

nilah penghujung akhir cinta eiqah
eiqah tak nak taip panjang sebab hati eiqah mulai rasa kosong
ya kosong! eiqah tak pandai nak cakap apa lagi dah
 eiqah seolah-olah hilang kawalan diri eiqah hilang arah
kenapa ia boleh jadi begini? kejamnya~
orang cakap kalau kita dah usaha dan tawakkal
tapi apa yang kita usahakan masih belum dapat lagi
mungkin ALLAH nak kita usaha lebih lagi 
then kalau masih tak dapat, ertinya ia bukan milik kita
dan yang pasti ALLAH telah sediakan yang lebih baik untuk kita
INSYA ALLAH :)

eiqah dah tak nak mengharap lagi 
dan eiqah tak nak bersedih lagi
eiqah rasa lebih baik eiqah berhenti daripada eiqah menyeksa diri eiqah sendiri
terlalu perit untuk eiqah lalui semua ini
lagipun melepaskan sesuatu atau seseorang yang kita sayang dengan redha adalah lebih baik
kalau ia memang milikmu sejauh mana kau berlari pasti ia akan kembali
ya eiqah percaya pada ayat itu
eiqah sayang diri eiqah dan eiqah tak nak sakitkan hati or diri eiqah lagi
cukuplah apa yang sudah eiqah lalu dan cukuplah apa yang telah eiqah rasa
eiqah rasa tak ada gunanya eiqah asyik makan hatikan

kalau orang dah tak nak kat kita paksa rayu sekuat mana sekalipun 
tidak ada gunanya pun, orang dah tak sayang kita lagi nk wat macam mana
sabar ja laa. kalau memang dia milik eiqah, sejauh mana pun berlari 
dan sekuat mana pun eiqah mengelak pasti akan pasti jua
soal JODOH itu memang RAHSIA ALLAH :)
jadi tak perlu fikir sangat dan tak perlu takut sangat
insya ALLAH*

yang pasti buat masa sekarang eiqah dah tak nak jadi macam budak kecil
eiqah tak nak sedih sedih lagi
 kasihan mata eiqah ni :P hehe
biarlah ia menjadi satu kenangan yang pasti eiqah tak nak lupa
even eiqah pernah bagitahu yang dia memang tiada pengganti

ALLAH Maha Berkuasa
berserahlah kepadaNya :)

semoga eiqah dapat kuatkan semangat eiqah untuk teruskan hidup ini tanpa dia
dan semoga eiqah dapat melupakannya seiring waktu
doakan untuk eiqah ya kawan kawan :)

thanks :)

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*