masakan tengah hari :)

by eqahashim
tadi ak tolong mamy aku masak . haha . boleh lah tahan ! aku masak kari dan juga sayur . alaa ~ yang simple2 je . ni first time juga aku tolong dia masak masa cuti SPM aku ni ! ishh ! bosan sangat-2 tau stay dekat rumah , so aku tolong2 jugaklaa mamy aku masak . tak bnyak ckit . hehe 
ohh ! nak tengok macam mana jadinya masakan tu tadi . jap-2 !

ni view dari atas . acam ? ada rasa nak makan tak ?:P

ni view dari tepi . makk aii ! sedop ni ! rugi tak makan ! hehe :P

amacam ? ni kari buatan saya ckit . haha . bukan semua aku masak . mamy tolong juga ! hehe . 
haaa ! yang ni aku masak 100% ! mamy tolong sediakan aku bahan-2 dieorg je . hehe !

:D view dr atas !

view dari tepi ! yummmy !

yummy ! aku pun baru take pic ni ! so , nanti aku update blog aku lagi ea admins ku sayang ! aku nak pergi makan dulu ! hahahahahahaaa TATA

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*