snack pack :)

by eqahashim
Salam! haa . nilah snack yang aku selalu sangat-2 makan ! no wonderlah aku semakin dan bertambah sihat ! hehe . okok ! ini adalah serba sedikit stok aku yang aku simpan dalam bilik aku . kalo-2 aku rasa lapo dan tak nak nak makan nasik aku pergilah cari mereka ni . wow ! mmg sudah jadi kebiasaan akulah nii . makanam yang tidak menyihatkan badan tapi sedap dikunyah dan ditelan . rugi tau tak makan ! snack nii kalo elaun masuk baru ada kesempatan nak beli dan distokkan . hahaha . mmg dah jadi tabiat . so , nak buat macam manakan ? lantak kolah eiqah ! haha . okay-2 ni hah makanan ringan yang aku stokkan di dalam bilik . shhh ~ jgn bagi tau sesiapa ok ? hehehe :P



semalam aku dengan adik aku pergi habiskan chocolate bar tu . hehe . Cadbury laa yang jadi pujaan dan pilihan hati . tanda harga pun aku tak sempat nak buang dah . gelogoh sangat nak take pix dieorg nii . haha . okay-2 . apa-2pun tu je aku nak kongsikan dengan korang . hope korang enjoykan diri korang membaca bende ni . TATA :)


Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*