cinta !

by eqahashim

assalammualaikum wbt .

tetiba rasa rajin nak buat entry pasal cinta pandang pertama kalau dalam bahasa orang puteh tu love at the first sight sekali gus dengan cinta monyet . U all percaya tak dengan cinta pandang pertama ni ? boleh bahagia ke ? sekarang banyak sangat bebudak cakap pasal cinta pandang pertama dan cinta monyet nii . kalau cinta tu sampai jinjang pelamin dan bahagia sampai mati tak la hal dan alhamdulillah . kalau tak ? amacam ?

kita mulakan dengan cinta monyet yang sekarang sangat la porpular dikalangan remaja . hari ni couple dengan budak A , esok-2 couple dengan budak B , minggu depan couple dengan budak C , bulan depan couple balik dengan budak B dan seterusnya . macam beli baju juga . kira macam tulah . haii ! tak penat ke men tukar2 balak nii ?

iye . tahu cuma puppy love . tak kesian ke dengan hati orang yang dah terlanjur sayang kat korang tu ? selalunya kita akan salahkan pihak lelaki sebab mereka memang dah dicop sebagai buaya darat . tapi tak semua kan ? kalau perempuan nak tuka-2 couple diaorang amacam ? ish-2 ! tak manis bila orang dapat tahu . 

kalau cinta pandang pertama macam mana ? selalu juga dengar tapi I tak tahu sangat pasal cinta pandang pertama nii . yang I selalu dengarlah , kalau mereka kahwin mula-2 memang bahagia tapi lama-2 akan gadoh-2 . betul ke ? tapi depends dengan pasangan tulah . ada juga yang bahagia habis dan pandai menyelesaikan masalah mereka . tapi I prefer yang bahagia tu . pandai jaga hati dan perasaan couple mereka . U all rasa ?

okaylah . I rasa sampai ni je yang dapat I tulis sebab I bukan ny arif sangat dalam bab nii . saja je bagi pendapat kan ? hee . I tak ada niat apa-2 eh cuma rasa nak kongsi je . kalau ada salah cakap ke apa , I mintak maaf ehh . hehe . TATA ! :)

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

6 si Katak:

ezy.fia on March 5, 2011 at 5:48 AM said...

kdg2 jela ade yg kekal smpai ke jinjang pelamin..
=)

eqahashim on March 5, 2011 at 6:41 AM said...

yup , betul tu cik ezy . kadang-2 je . jarang dgr . hehe

cute on March 5, 2011 at 5:56 PM said...

eja sndiri tak pasti dengan cinta pertama..tapi eja skarang bcinta dengan first love eja..alhmdullah kami masi barsama 3 tahun lbih..

AlaNa ChUm on March 5, 2011 at 7:34 PM said...

kak ,cuka bca entry yg t0wk . hee

eqahashim on March 5, 2011 at 8:58 PM said...

eja : alhamdulillah. semoga kekal sentiasa k eja :)

alana: bguslah . baca jak post yg len . hehe :) best gik

eqahashim on March 10, 2011 at 8:29 PM said...

okay :)

Katak Setia :*