eiqah suka katak???

by eqahashim


assalamualaikum wbt.

hello. mesti u all heran kenapa blog eiqah bertemakan katak. hehe. eiqah suka katak?? satu soalan yang sangat menarik bagi eiqah. hehe. tengok kata dekat atas tu. melompat lompat kerana gembira sebab ada orang minat gila dekat dia. hahaha. :P

eiqah memang minat dekat katak. mula mula minat sebab eiqah ada mimpi yang eiqah ada PUTERA KATAK. wah! indah ny mimpi eiqah tu. kalau la putera itu wujud memang best. haha. *berangat la sangat. haha. ini bermula nya eiqah cite cite an kawan eiqah pasal katak. haha. katak memang best!


taadaa! dari tu eiqah mula minat dengan katak comei ni. haa~ katak nilah paling eiqah suka dan sayang sampai sekarang. tengok header eiqah dekat atas tu. hehe. katak ni yang menjadi tema. hehe.

tapi masa ni eiqah tak serius sangat dengan katak ni. minat macam tu je la orang cakap. hehe. lepas eiqah berkenalan dengan seekor katak comei yang seekor ni rasa minat berubah menjadi suka. hahaha.


haa. korang mesti kenal dengan anime ni. kapten keroro. eiqah memang minat dengan katak alien ni. hahaha. eiqah suka sangat. so, oleh sebab benda dan binatang nilah eiqah makin addicted la dengan katak katak ni. hehe

tapi kalo korang bagi katak yang real dengan eiqah memang eiqah dah melompat dan lari jaoh dah. eiqah takut dengan katak tapi eiqah suka. pelik kan? haha. memang eiqah macam tu. ehehe.

so, sampai ni je eiqah nak kongsi. hope korang enjoy membaca. tinggalkan jejak anda ;) TATA!

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

6 si Katak:

ezy.fia on June 14, 2011 at 5:49 AM said...

eh.. hijauuuuuunyeeeeeeee..
hehe..
katak keroro ni mmg comel

eqahashim on June 14, 2011 at 6:12 AM said...

hijau menenagkan la cik ezy. hehe. :)

Aleen Aiden on June 14, 2011 at 9:29 AM said...

katak katun comel la..katak yg realiti pon minat jugak ke?hu3

eqahashim on June 14, 2011 at 5:57 PM said...

hahha/ kalau realiti tak nak la. lalala~:P

Mohd Faizul on June 19, 2011 at 8:11 AM said...

good blog..haha

eqahashim on June 19, 2011 at 9:17 PM said...

tq~ hahaha~

Katak Setia :*