3 Idiots Penghibur Hati :D

by eqahashim



assalammualaikum wbt.

korang tahu tak citer 3 Idiots? mesti pernah tengokkan? best tau citer ni. dia bagi motivate dengan kita even kita down down down to earth. :) cite ni mengisahkan 3 sahabat yang berlainan cara hidupkan? aiya~ eiqah tak yah citer korang mesti dah tengok punyer :D

okay okay. percaya atau tidak eiqah tidak pernah bosan tengok citer ni. citer ni akan menghibur hati eiqah terutama kalau eiqah seidh. eiqah akan tengok citer ni :) bolehlah eiqah nangis part Raju terjun dari bangunan Director mereka. kesian tau.

eiqah memang minat sangat citer ni. nak tahu berapa kali dah eiqah tengok citer ni? 10++ kali eiqah tak akan bosan punyer. best bah~ life is not a race tau. jadi jangan mengejar sangat cita2 tu. ada perkara yang lebih penting yang perlu kita kejar. tak bermakna kita tak leh kejar cita-2 kita boleh tapi ada hadnya.

eiqah selalu berfikir benda yang sama bila tengok citer ni. kenapa orang tak nak cari kerja berdasarkan minat masing-2? yup. mungkin tak ada rezeki kot. ya! mungkin. tapi apa2 pun kita kena berusaha kalau nak lakukan sesuatu itu yang lebih penting. macam selalu eiqah cakap, PERCAYA DAN YAKIN PADA DIRI insya ALLAH semuanya boleh :)

okaylah okaylah. tadi pun eiqah baru habis tengok citer ni. hehe. sampai melileh hingus. haha. setiap kali tengok citer ni tak sah air mata eiqah tak mengalir. well~ eiqah memang tak akan bosan punyer :D okay. till we meet again :D TATA~

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*