by Dayang Hafiqah


assalammualaikum wbt

selamat pagi semua :)
hari ni apa khabar?
eiqah? baik baik aja.
dan lebih baik dari semalam ALHAMDULILLAH :D

hm. eiqah nak korang jadi saksi eiqah boleh?
boleh ke tidak nih? :D
excited nih.

eiqah nak korang tahu walauapapun berlaku dan tak kira mana kita pergi ALLAH pasti ada bersama kita
kan kan kan? XD

bila difikir balik eiqah macam mengetahui sesuatu la
yup! eiqah pasti kuat dan eiqah tak nak ikut sangat perasaan :)

orang cakap kalau bercinta tak semestinya memiliki
nak tahu satu rahsia tak?
sekarang eiqah lebih rela dijodohkan oleh family
manalah tahu hubungan yang diaturkan oleh family kekal abadi *INSYA ALLAH :P

haha. ini mesti terpengaruh dengan novel.
yes! eiqah memang syok gila kalau citer novel tu betul betul berlaku dalam dunia realiti.
haha. cinta sejatilah konon. pergi laa~

sebelum eiqah tidur semalam eiqah berdoa
jeng jeng. alhamdulillah semuanya baik baik sahaja :D

eiqah happy? yup! happy sangat.
eiqah ada azam baru.
apa azam eiqah? hm~
 biar eiqah dan MAHA ESA yang tahu.

tapi yang penting sekarang eiqah tak nak sedih sedih lagi
eiqah nak lupakan sengketa antar AKU dan DIA

hey awak.
kite dah tak nak tunggu awak la
tapi kalau jodoh itu ada antara kita kita tak tolak
tapi kalau tak ada, jangan lupakan saya ya :)
semoga berbahagia k!

okay okay. eiqah dah puas dah ni.
so, eiqah ada sumthing lagi nak disher. lala
apa dia? adalah~

TATA :D

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*