Suatu Petang :D

by Dayang Hafiqah
assalammualaikum wbt.

hari ini eiqah jalan jalan pusing kampung sampai ke Bruit.
memang best! dari pagi tadi asyik gatal nak keluar jalan jalan tau.
ajak mama tak nak, ajak adik? lagila.
so, eiqah ajak anak buah. nasib baik dia sporting gila :)

okay tu citer lain okay.
lepas jalan an anak buah eiqah pergi sambung jalan dengan papy!
seronoknyer. tapi jalanraya kat sini sangat menyeramkan tapi besh! hehe :P

sambil sambil jalan tadikan, eiqah macam biasalah.
mulakan operasi mengambil gambar lalala :P

ce tengok~


journey to Bruit :D



sawah padi? yup tapi belum tiba masanya lagi nih. hee ~


nampak sesuatu ke? tiang telekom:celcom. 
tak sabar la eiqah kalau ia barfungsi sepenuhnya :) 


suasana kampung. eiqah rasa ini kubur. sedekahlah AL-FATIHAH okay :)


semak samun
eiqah pun tak tahu apa motif eiqah ambil pic ini. 
hehe :P mungkin nmpak cantik kot~


motorbike yang sangat cantik. 
semoga engko menjadi milikku suatu hari nanti.
lalalalala~


i like this one!
pengangkutan utama kat kampung ini.
fuh. eiqah sangat tenang stay kat sini :)


sungai :) ini adalah jalan eiqah masuk kampung nih.
wah wah. bestnya stay kat luar negara! yeah ~
tak sabar nak bekerja!
nak minta kat pedalaman laa :D


amacam? sangat tenang stay kat sini! seriously!
tak rugi. kalau orang terlampau bandar tak yah jela pergi k
tapi kalau orang yang suka suasana mcm ni memang sesuai pergi.
*promo la pulak* :P


special request from my friend.
ini rumah ninek dia.
 betul ke ni? 
eiqah pun tak pasti la :P


rumah atas air
macam dekat Thailand je rasanya.
haha. eiqah berangan lagi dah :P
lalalala


last but not list
waktu senja kat depan rumah eiqah.
fyi, kiblat kat rumah eiqah memang depan pintu. 
sangat seronok dapat tengok sunset nih.
show off? tak la kongsi je nih sayang! 

okay! selesai dah entry eiqah ni. 
ada lagi entry lepas nih.
haha. eiqah sudah tamak larikan diri anda :P

untuk dikongsi dan untuk mengisi masa lapang yang terlampau lapang nih.
enjoy semua. TATA :D
 

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*