photogenik :P

by Dayang Hafiqah


assalammualaikum wbt :)

hai hai sun hai :P
eiqah memang suka bergambar
so, topik kali nih, betul ke eiqah nih photogenik? :) 
well, here's the answer ...

banyak kawan eiqah cakap muke eiqah berubah tiap kali bergambar
betul eh? apa pendapat korang?

mereka cakap kadang eiqah nmpak macam bukan muke eiqah.
betul ke? eiqah pun tak pasti. pendapat korang?

yes. eiqah admit. memang pun muke org tak sama bila take picta kan?
haha. korang rasa?

neh~ bagi eiqah biasa aja. mungkin mata orang tu juling kot sampai tengok muka eiqah berubah
hello~ my face tetap my face la darling
tak ada bezanya pun. cuma wajah makin kiut la kan ;P haha
jangan la jeles. kalau eiqah tak puji diri siapa pulak nak puji eiqah
nak harap pakwe? eiqah single. haha jd kene la puji sendiri kan?

okay okay. bace to our topik, eiqah photogenik?
mane ader la. jawapannya, eiqah biasa biasa aja. 
tak ada bezanya. tu terpulang dengan orang nak judge kita mcm mana.
hoho. 

mulut, mata dan telinga orang tak sama.
so kenelah berfikiran terbuka bila orang cakap itu ini dekat kita.
yang penting sabo mesti ada, kan kan?

okay. chow dulu :) TATA!

 

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*