wee wee

by eqahashim
assalamualaikum wbt

yeay! first day holiday :)
sebenarnya kawan ajak balik Bintulu hari ni
tapi tak nak, sebab cuti kali ni nak rehat kat rumah
tunggulah bila cuti bulan Mac nanti :)

hepi tak sabar nak tunggu bulan Mac. 
tau kenapa? 
sebab me and friends akan sleep-over dekat rumah SHUE di Kuching :D
wee. can' wait, can't wait 

sebenarnya plan ni nak dibuat pada bulan Jun
malang sekali, takut orang lain ada plan lain jadi buat jelah bulan Mac ni D:
hope jadi. hope jadi :D

okay, hari ini hari sabtu.
cuti tahun baru cina kononnya
sedih sebenarnya :(
sebab tiada yang menyeronokan cuti ni
hilang semua hilang!!!!

hm. nak tahu apa yang hilang?
banyak benda tapi aku tak pernah hilangkan semangat dalam diri aku ni
wow! bestie? aku dah lama tak dengar cerita dia.
apa khabar dia sekarang eh?
merajok dengan aku ke? fuh!!!

maksudnya cuti kali ni sendirian berhadlah aku
damn~ boring tapi nasib baik ada adik aku
err -.- jarang tau nak kumpul dengan adik aku ni
kot-kot nanti mana ada masa lagi kan?

anyway, cuti ni aku bukan tak ada kerja pun
nota banyak nak disiapkan
zzzzz..
tak dapat nak enjoy sangat, tanggungjawab kena buat
kalau tak bila lagi nak habiskan
masuk sem 4 ni terasa lebih busy dari sem sem yang lalu
kalau masuk sem 5 lagilah teruk kot, ada management -.-
sedih pulak aku nak melangkah ke sem 5 
tapi tak apa. perjuangan tinggal 1 tahun saja lagi
bersabar ya wahai hati!

eh? jauh aku tersasul. 
okaylah. aku nak pergi makan sat :)
selamat tengah hari ya :D

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*