sedikit sahaja lagi :)

by eqahashim

assalamualaikum wbt

pejam celik, pejam celik
dah hampir 3 taun sudah aku training 
training apa? nurse la sayang~

banyak jugak dugaan sepanjang menjalani training ni
sampai meleleh air mata pun ada

siapa cakap jadi nurse senang?
siapa cakap jadi nurse keja mudah?
tak tahu, tak merasa jangan bising ok?

memang pernah jugak seseketika nak give up
dan asyik juga berfikir kenapa la aku boleh pilih nurse
ini dah takdir aku, so aku terima 

alhamdulillah, semuanya smoothly sekarang
dah nak habis pun bulan 6 ni.
insya Allah kalau tak ada halangan masuk bulan 10 mcm tu keje dah

act, aku sgt bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang
even kdg2 pernah jugak mengeluh, alaa~
normal la tu, biar bersusah dahulu kan?

problem memang banyak,
masalah ini, masalah itu, masalah hati dan macam2
hati? cinta? eh! buang tepi dulu, biarlah aku begini!

sedikit saja lagi perjalanan aku ini, sabar ya hati!
kuatkan semangat kau! buang tepis segala benda yg tak penting tu!
aku pasti boleh! yakini saja. aamiin!

ok ah, aku gerak dulu, 
jari jari malas nak menari banyak ni
lama dah tak menari macam ni la jadi nya
haha~ tata sayang!

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

2 si Katak:

NARDtheNERD on March 4, 2014 at 8:42 AM said...

jadi nurse yang ikhlas ye... jangan jadi nurse yang garang k. :)

eqahashim on March 4, 2014 at 5:41 PM said...

aha. insya Allah tak mao garang garang :p hee

Katak Setia :*