aku blur sangat -.-

by Dayang Hafiqah
assalammualaikmu wbt.

apa khabar hari nih? baik baik baik tak? hopefully korang baik semua yer. janagan jadi macam eiqah dah tak tahu nak buat apa dah :/

semenjak dua menjak ni eiqah memang blur lah. dah tak tahu nak buat aper punyer. mcm orang hilang arah -.- er. seriously~ eiqah tak tipu tau. pikiran eiqah blur. macam hilang sebahagian daripada nyawa eiqah -.- ek? kenapa eiqah eh?

ntahlah. eiqah bukannya tak nak fikir. eiqah kena move on. jangan terlalu emosi tapi tapi tapikan, orang tak faham perasaan eiqah. plus eiqah susah nak luahkan perasaan kat orang sebab bila eiqah luahkan perasaan eiqah mereka macam tak faham eiqah so, eiqah dah jerak , eiqah simpan perasaan eiqah bior eiqah sendirilah rasa kan?

tak tahula nak cakap apa. eiqah boleh jadi GILA kalau macam i tapi masih ingat ALLAH swt. even orang tak bak dgr apa eiqah nak cakap eiqah boleh luah kat Dia kan? 

tak apa, tak apa. eiqah pasti kuat. eiqah mesti hadapi semua ni :D sabar ya eiqah. mungkin ada hikmah dari semua ni. sabar itu iman :D jadi janganlah engkau sedih eh eiqah. aha :)

tak tahu dah nak cakap aper. TATA :D

Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*