Nasyid Zon Sarawak KKM Peringkat Kolej :p

by Dayang Hafiqah

assalamualaikum wbt

taadaa. ni video kiteorang masa pertandingan nasyid bulan May tadi
percaya atau tidak kami dapat number 2 dari 3 kumpulan
hahahaha! lucu sangat
tapi kitaorang rasa bersyukur sebab 10 hari saja latihan
dan non-stop siang pagi petang malam
korang bayangkan. hmmmm~

tak kisahlah
yang penting kami semua enjoy sangat
yeahhh~

oh! solo pertama itu aku
masa tu tekak aku dah mula buat hal 
time pertandingan jugak buat hal



tak apalah janji kami sudah berjaya
semoga terhibur dengan alunan suara aku yang merdu
oh! aku solo utama tu, aaa. 
apa apa pun layan saja ya
rugi kalau tak tengok :p
lalala xoxo


Enjoy reading? Please Leave Ur Step. Thank You^^

0 si Katak:

Katak Setia :*